tirsdag den 24. januar 2012

Hyggeligt besøg.........

Den 17 januar var der hyggeligt besøg i scrapfactory. Det var nogle skønne børn fra en fritidsklub i Allerød der havde planlagt en tur til butikken hvor de skulle sidde og scrappe.De har været her før,men denne gang ville de gerne lave en konkurence og det skulle være Tags som der skulle dekoreres. Der var 3 regler omkring tagget:
1.Der skal bruges sværte
2. Embossing
3.stempel
Der måtte godt kombineres.....
Men for at det skulle gå retfærdigt til, så beder de jer læsere og besøgende i butikken at stemme på det tag i syns bedst om. Du stemmer her på siden ved at skrive en kommentar hvor du skriver nummeret på dit favorittag. De håber alle på at du vil være med til at finde en vinder.Der kan stemmes indtil d 29 januar kl 23:59







scrappehilsen fra Anja

12 kommentarer:

  1. De er alle flotte - hver for sig, men min favorit er nr 5.

    SvarSlet
  2. Ja, jeg syntes jo også de er super flotte og det er faktisk ret svært at stemme, for der er faktisk 3, som jeg gerne ville stemme på! Men mit valg er blevet til nr. 9. Der er bare noget som fanger mig om og om igen!

    Med venlig hilsen

    Mie

    SvarSlet
  3. Hej Hvor har de dog været kreative de Fritter børn, det er meget flotte bidrag alle sammen.
    Min favorit er altså nr. 9, syntes der lige falder i min smag. Godt gået unger og Scrapfactory for en Kreativ dag

    SvarSlet
  4. Rigtig flotte Tags. Det er et svært valg, men jeg stemmer på nr. 9.

    SvarSlet
  5. Skønt med en hel hold unge mennesker : )
    Alle er fine, men jeg stemmer på nr 3 den fænger mit øje : )

    SvarSlet
  6. Uha sikke nogle kreative unger, der er måske nogle fremtidige faste scrappere ved div. sammenkomster. Jeg synes nr. 5 er meget flot og enkel og sat godt sammen i farverne.

    SvarSlet
  7. Sikke en fantastisk ide. Ser ud til at have været en hyggelig og kreativ dag. Jeg stemmer på tag nummer 5. Det er en flot farvekobination og der er god harmoni kortet.

    SvarSlet
  8. De er alle sammen flotte på hver deres måde, men nr. 9 er den jeg syntes er den flotteste.

    SvarSlet
  9. Sikke nogle kreative fritbørn I har haft på besøg. Ej det var et svært valg for de var alle rigtig flotte. Jeg kom ned på 4.....jeg stemmer på nr. 6 :)

    SvarSlet
  10. Der er flere fine så det var svært - men jeg kan allerbedst lide nr 9. Dygtige unge mennesker allesammmen.

    SvarSlet
  11. Det er godt nok svært, for de er bare så flotte allesammen. Men efter lang tid kiggen frem og tilbage, så stemmer jeg på nr. 5

    SvarSlet
  12. Fantastisk ide`(arbejder selv i en fritidsklub og de ville elske at komme "på besøg"). Der er nok bare lige lidt for langt ;o)Jeg stemmer på nummer 3. Kh 10na

    SvarSlet