fredag den 25. marts 2011

 Når nu varmen lader vente på sig sådan for alvor, så trængte jeg til at scrapp nogle sommerbilleder, og det nye papir fra Prima passede bare perfekt. Billedet har jeg lavet som en collage, skøn måde og få mange billeder på sit LO.
 Blomsterne var hvide til at starte med, jeg gav dem et ongang glimmermist, jeg er vild med glimmermist, det kan bare bruges til så mange ting :0)
 Jeg ved ikke med jer, men jeg smider nødig ikke noget væk, her har jeg brugt noget af det primas swirl sidder fast på.
Papiret her er det nye fra bobonny og jeg syntes det er perfekt til drenge LO. jeg valgte ikke at pynte det det helt store da jeg syntes papiret havde så meget i sig selv.
 men lidt pynt skal der jo på :0) jeg har brugt filmstrimlen fra TH tandhjulborden har jeg skåret ud på silhoutten, så har den fået glimmermist og distress ink.
Jeg har revet og flosset alle kanter og ditresset dem. Det lille stempel er et gammel et fra just rite. jeg har stemplet det på canvas fra ranger.
 Inden længe er det konfirmationstid rundt omkring i det danske land. Jeg har lavet en lille taske ud af et stykke papir. Den har "2 rum" så der er både plads til et lille kort og måske lidt penge hvis det er det konfirmanden skulle ønske sig :0)
Blomsten har fået diamond dust de små støvdrager har brugt bagved så de har super mange muligheder :0) Stemplet er et free digistamp jeg har fundet på nettet. Jeg har printet det ud og farvelagt det med copic.

                                                    rigtig god weekende til jer alle
                                                     
                                                       mange scraphilsner
                                                            maria




 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar