søndag den 6. marts 2011

KORT

Så har jeg lidt kort jeg vil vise jer.
De til første to har jeg brugy et stykke 30x30 karton til base til dem begge, elsker når
der ikke bliver nogle små rester tilbage ;O)
Til det første har jeg brugt papir fra Riddersholml forskellige Marthan Steward punch
bl.a små blomster.og blad punch


Teksten TILLYKKE har jeg lavet på en Dymo hvor jeg har brugt karton som
derefter er blevet "sværtet" med lidt dabber gold


Til dette eksembel har jeg brugt noget gammelt papir fra Websters, MS punch og La Blanche stempel
som er embosset med UTEE





HJERTEKORT

Papiret er fra Tim Holtz, alle kanter er "sværtet" med dabber, det store hjerte er
beklædt med modellingpaste og det lille med forskellige perler som er limet på
med Glossy accents







Igen et Hjertekort hvor jeg også har brugt Modellingpaste.



Til sidst et kort hvor jeg har brugt GF45 papir



Blomsten er hjemmelavet ;O)
Tak fordi du kiggede forbi og fortsat god Søndag.

Mange scrap hilsner
Lisa

3 kommentarer:

  1. Puha Lisa, jeg mister helt pusten. Hold da op en samling super skønne kort. Er specielt meget begejstret for de to øverste. Skøn måde at folde dem på og her øjner jeg en chance for at få brugt nogle rester. Men som altid, så leverer du bare de skønneste ting.
    Fortsat rigtig god søndag.

    SvarSlet
  2. Virkelig flotte kort. Jeg kan især godt lide det grønne kort, hvor du har brugt GF 45 papir. og blomsten er bare fantastisk flot hvordan har du lavet den?
    vh Renne

    SvarSlet
  3. fantastisk inspirerende som altid

    SvarSlet