fredag den 18. februar 2011

Fredags skitsen 18. februar

Ja, så blev det tid til fredags skitsen igen. Denne gang en skitse der også nemt kan bruges til kort. skift blot foto'et ud med motivet og titlen med din 'greeting'. Diana har lavet et super skønt layout ud fra skitsen her, et rigtit lækkert drenge layout. Prøv lige at se de skønne puslebrikker.


Selv har jeg ændret lidt i skitsen, blandt andet flyttet titlen ned, og da jeg skar forkert, måtte jeg også ændre lidt på min fotomatte.


Fik et par henvendelser fra 'nye' scrappere til Scrap'n'Dream, som var lidt i tvivl med hensyn til teknikker og hvordan man i 'det hele taget' gør 'sådan noget' og kommer igang. Så herunder er en video fra da jeg laver layoutet her, hvor jeg forklare nogen af de teknikker og tanker der ligger bag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar