lørdag den 26. februar 2011

For et stykke tid siden kom vi til at snakke om hvordan vores første LO havde set ud og det kunne være sjovt at scrappe de samme billede igen, for mit vedkommen her 5 år efter. det er sjovt at se hvilken kæmpe stor forskel der er på de 2 LO :0)
Det her er så mit første LO i 30*30, havde inden da lavet et par få stykker i A4 størrelse. Ja jeg ved ikke hvad jeg skal sige om det, meget enkelt :0)
Her er så det nye LO. Jeg valgte denne gang at det var billedet af William der skulle i centrum og det andet billede ikke skulle "ses" så meget. Papiret er fra BG og farverne passer lige til koppen på billedet. Cirkelborten har jeg skåret ud på silhouetten. Blomsterne er hjemmelavet, så de lige kom til at passe til LOet. Ellers har jeg brugt sommerfuglepunch fra MS, stempel fra justrite, det lille skilt er klippet ud fra BG wander serie.

rigtig god weekend til jer alle sammen

mange scraphilsner
maria

2 kommentarer:

  1. Set er bare perfect med fotoet i fokus. Flot design.

    SvarSlet
  2. Ha ha ha ja det er fantastisk hvad der sker med ens stil i løbet af kort tid faktisk. Jeg krummer stadig tæer når jeg tager feriealbummet frem og ser på de allerførste LO's jeg lavede. Kunne da godt være at man skulle prøve din idé og se, hvad der ville komme ud af de samme billeder idag sådan ca. 3 år efter første forsøg. Det kan umuligt blive værre ;o)
    Kan absolut godt se, at du er blevet langt modigere på dit sidste LO. Helt andre farver, valget af at sætte William i fokus og så de forskelllige måder du har valgt at pynte på. Super LO.
    Rigtig god søndag.

    SvarSlet