lørdag den 4. september 2010

Layout`s

YOUNG LOVE.
Så har Scrapfactory jo fået Riddersholmdesign papir og det måtte jeg bare
 lege lidt med for det er bare super lækkert og sikken en farve sammensætning!!
Jeg har brugt Turquoise Hill`s serien.
Hjerterne er chipboard som jeg har malet med hvid dabber og distress ink og de turkise
"halv perler" har jeg lavet med glossy accent og glimmer fra Martha Stewad.
Bladene er skåret på Silhouetten, sværtet med distress ink Tumbled glass og embosset
med distress embossing Frayed burlab.
Blomsterne er hjemmelavet og det samme er det turkise papir bag billedet, som jeg har
farvet med Tumbled glass, stemplet med swirl stempler og til sidst limet lidt af den
fantastiske glimmer fra Martha Steward på.





ER JEG IKKE BARE DEJLIG?
Her har jeg brugt papir fra My minds eye og Websters.
Alle blomster er også her hjemmelavet,


Mange scraphilsner
Lisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar