torsdag den 26. august 2010

Fødselsdagskort

Det bliver ikke til så mange Lo's  hos mig, men kort får jeg da jævnligt produceret.
Her to meget forskellige, et til en kvinde i sin bedste alder - Måske er hun ikk HELT til det pink, men jeg var så inspireret af de første solrige og varme dage, at det endte sådan.
Papir fra MME- bånd fra Creative Impressions Perler fra Prima, og Marthas somemrfugl, der bare er god til så meget forskelligt. Og fuglene på wire også fra Martha Stewart
Blomsterne er nogle fra Efteråret, og hæklet bånd fra mit tidligere liv som scrapper...
Den ovale scallop og indsats er fra et sæt fra MAj 2009 af Quickutz.



Det andet kort er fra min ældste søns 22 års dag. Han er inginiørstuderende og en rigtig regnenørd, så naturligvis måtte der laves noget formel.....Uglen fra Martha Stewart er jo lige til højrebenet til en studerende ;o) Og jeg MÅ jo bare putte rulleøjne på "ham" (pr definition er alle dyr for mig hanner).

Papir fra Tim Holtz/Ranger. Alfabetet er QK Rollerskate og  Martha Stewarts sommerfugl i "drengefarve" så den ikke er for feminin.
Den store cirkel er fra QK link
Og øverst på kortet "birds on a wire" Martha Stewart edge punch.....

1 kommentar:

  1. Til lykke til min navnebror - skønt kort. GODT du ikke er sat til at stå for artens bevarelse - for hvis alle dyr skulle være hanner så det jo lidt sløjt ud - ikke?? (FNIS..)

    Det lyserøde kort er super og lige noget for mine øjne at glædes over. Og den oval sat lidt skævt indeni en oval scallop - genialt - LUR mig om man ikke kunne opnå samme effekt med sine Nestabilities. KH og tak for kigget

    SvarSlet