tirsdag den 9. juli 2013

Et tag

Jeg købte en ny die med chicken wire og sad og eksperimenterede lidt med det sammen med Anja. Og så kan det godt lige være, at der kom gang i nogle tag, for det skulle bare bruges med det samme.
 
De to tag er nogle gamle jeg havde leget lidt med for et stykke tid siden, så hvordan jeg har gjort, ja det er røget helt i glemmebogen, men jeg kan da se, at der er brugt sværter i Aged Magahony, scattered straw, vintage Photo og walnut stain. Det lille tag har jeg også brugt lidt clear embossing pulver på med et af mine baggrundsstempler.
 
Noget lækkert tyndt sejlgarn med en lille sød knap,
chicken wiren er blevet malet med paint i pewter og mens det stadig var vådt er der drysset cement embossing over og det er er derefter tørret med varmepistolen.
 
Chipboard gears udstanset fra en Sizzix die, er farvet med stain i Aged magahony og har fået en gang walnut stain i kanterne. Man kan se at de er blevet mættet forskelligt. Så har jeg brugt de lækre metal gears fra Tim Holtz sat sammen med et par brads. Den seje fyldepen er også fra tim Holtz, det samme er målbåndet. Bagved kan man lige ane lidt hessian.
 
Hav en helt fantastisk dag!
Mange hilsner
Holst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar