søndag den 27. december 2009

Velkommen


Det er med glæde vi kan byde en ny designer velkommen.
Efter en flot indsats hos Dreampapers, har Maria sagt ja tak til "jobbet" som desgner hos Scrapfactory.


Maria beskriver sig selv sådan her;
Jeg hedder Maria og er 37 år er gift med John og sammen har vi 6 skønne unger i alderen 2 -13 år.
Jeg er uddannet køkkenassistent og arbejder i et køkken, der leverer mad til både børn og ældre.
Jeg startede med at scrappe i efteråret 2005, og der går næsten ikke en dag hvor det ikke bliver til et eller andet scrap. Jeg laver både kort, LO og andet. MIn stil er meget blandet, jeg elsker farver, blomster, chipboard og sværte.


Vi siger hjertelig velkommen og glæder os meget til Marias kreative udfoldelser ;o)
Hilsen 
Charlotte





Ingen kommentarer:

Send en kommentar