onsdag den 15. juli 2009

Et enkelt kort


Et dobbelt lommekort












Billederne er fundet på nettet og printet på karton og distresset med distress ink
Mønster papir- Basicgrey- Wisteria-
Retro punch til blomster, glimmermist og distress ink
Swirel er udskæring fra slice maskinen, distresset med distress ink og lidt perfect pearls
Stempler fra justRite alle med indbygget sort sværte men da jeg ønskede en anden farve penslede jeg aftrykket med perfect pearls, fjernede det overskydende med en pensel og med en mini mister med vand sprayede jeg ud i luften og lod " vandtågerne" lande på pearls så det binder til papiret( tør evt. med varmepistol) Super let måde at ændre til andre farver end de indbyggede.
Jeg har også brugt en gammel bogside, blonde serviet, blomster fra Prima, sækkelærred, bling og halvdelen af en Framed Fonts fra Tattered Angels.
QK's kronen har også fået perfect pearls og "vandtåge"
Jeg har brugt distress ink vintage photo og walnut stain og perfect pearls bronce.
Fuglemotivet er en rub-ons fra Basicgrey.
Kort og beskrivelse lavet af Lisa.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar