mandag den 4. november 2013

with love

Et kort fyldt med kærlighed!
Jeg har brugt det lækre papir fra Kaiserkraft, som jeg havde lidt rester tilbage af.
Alle stemplerne er fra Tim Holtz Love stempelsæt(skriv en mail til Charlotte, hvis du er interesseret: info@scrapfactory.dk)
 
Hjerterne er fra et gammelt chipboard sæt jeg havde liggende. De er malet med gesso, sprøjtet godt med glimmermist og dyppet i sværte(tattered rose og victorian velvet) som er blandet med lidt vand på mit bageunderlag. Underneden kan man lige skimte lidt tyl. 
 
Udskæringen er fra en movers and shapers og der er lagt lidt gammelt bogpapir underneden. 
 
Jeg elsker bare det stempel fra ordbogen, det følger også med på stempelsættet. 

 
Indeni er der brugt papir fra samme serie. Jeg har lavet en tag, som jeg har revet over og sværtet godt. Der er lavet en lille bort på den ene del med min Martha Stewart punch og på den anden er der et stykke seambinding bånd. Jeg har brugt resterne fra farvningen af hjerterne til at farve båndet med. Det er bagefter krøllet godt sammen og så er det tørret med varmepistolen. 
 
Hav en skøn dag
Mange hilsner
Holst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar