søndag den 22. september 2013

Et tag

 Et tag, hvor jeg har brugt mine dejlige blueprint stempler fra Tim Holtz
 
Pæren er stemplet på med vandfast sort sværte og derefter malet med vandpensel og med sværter i Stormy sky, vintage Photo og walnut stain. De samme farver har jeg også brugt til selve tagen. Men det har givet et helt andet udtryk, især den blå har fået en mere flad tone på selve tagen(men det kan jeg egentlig også bedre lide!)
 
Her kan man måske rigtig se det?
Pilene er blevet farvet med stain i Walnut stain og sværtet i kanterne. Selve tagen er blevet først blevet stemplet med vandfast i forskellige stempler. Efterfølgende er den blevet kørt rundt på bagepapir, som er blevet sværtet med de tre farver og mistet med lidt vand. Jeg har gjort det af flere omgange og tørret tagen med varmepistol i mellem hver gang. Jeg har også tippet tagen lidt, så det har flydt lidt ud. Til sidst har jeg dyppet mine fingre i resterne af sværte/vand blandingen og knipset lidt på tagen.
Båndet(igen det lækre seam binding bånd) har fået samme tur, her har jeg sværtet med farverne hist og her direkte på båndet og til sidst sprøjtet med vand(bland evt. lidt perfect Pearls i vandet, så giver det lidt glimmer!), og så har det fået en rigtig krammetur, mens jeg har tørret det med varmepistolen. Alternativt kan man krølle det sammen til en lille kugle og lægge det på varmeapparatet natten over! 
 
Og den her lille lampe, den var da bare ikke til at stå for!!!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar