onsdag den 13. marts 2013

God bedringssæt

 
Jeg lavet en kurv med lækkerier til min mor.
Der er æske med te, hvor jeg har skilt æsken af og brugt den som skabelon.
Den runde æske er en æske med After Eight sticks, som er dekoreret.
Den store pakke er et rør lavet af et stykke karton, som er lukket med en paper crimper,
som laver "bølgepapsmønster". I pakken er der tre chokoladeæg fra Anthon Berg.
De to lys er dekoreret med en strimmel papir og en lille bort og dekoreret med lidt bling.
Sidst, men ikke mindst, har jeg dekoreret bladet med lidt bling
og en hjemmelavet blomst lavet af et rynkebånd.

 
 
Scrap-hilsen fra Anne

2 kommentarer:

  1. Mega lækker gavekurv, jeg er sikker på at den nok skal bringe lykke. Skønne farver og ideer

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den bare fin. Sikke en masse lækre ting og sager. Den bliver din mor glad for!

    SvarSlet