onsdag den 13. februar 2013

Guldbryllup...

Pion "Mindernes Atelje" danner i bogstaveligste forstand rammenfor mine oldeforældres guldbryllup på dette LO.
 
Jeg har fået alle de gamle dias fra min forældre og scannet dem ind med en ganske simpel scanner købt i Føtex til et par hundrede kroner. Det er blevet ganske fantastisk og jeg er allerede i fuld gang med at lave LO's med mange gamle billeder 

 
 Pion er jo så smukt i sig selv, og ofte behøver man ikke meget andet pynt - her er brugt perlegren, roser i to farver, cherry blossom, perle, klar blomst og en smule "slør...

 Som mange Pion serier er der også i denne serie, sommerfugle, som jeg har klippet ud og sat på enkeltvis.
Spellbinder ramme - bogstaver er nogle gamle fra gemmerne, Utee guld i kanten og klar over hele rammen. JEg har naturligvis brugt mit kæreste eje - Embossing dabberen til alt embossingen.

 
Hav en fantastisk dag
Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar