søndag den 23. september 2012

23skitsenSEPTEMBER

Så blev det igen den 23. Vi har en ny skitse klar til dig.

Vi vil rigtig gerne se hvad du har lavet, så hvis du har lyst,
kan du ligge et link til dit layout i kommentarfeltet til den gældende måneds skitse.

HER er SEPTEMBER skitsen:



God fornøjelse


Vejen til mig

Her mit forslag til månedens skitse. Jeg har brugt et styk diskret mønstret papir og ellers nogle forskellige rester. Til de første to ord i titlen 'Vejen til' har jeg brugt nogle små alfabet stickers hvor størrelsen på den enkelte klistermærker er forskellig. Det gav lidt liv.

 Har skåret en swirl i noget guldpapir med et Memory Box die. Er vild med det nye metal pynt og her har jeg sat en stol på.
 De lyse strimler papir har jeg 'rynket' i kanterne for at give lidt liv.

Ha' en dejlig dag.
Diana

Ingen kommentarer:

Send en kommentar