tirsdag den 14. august 2012

sådan opbevarer jeg mine thickers

Jeg har ikke særlig mange thickers, men alligevel fylder de noget. Jeg har haft dem på nogle stænger fra Ikea, men efterhånden var der for mange og jeg brugte dem ikke så tit. Da jeg har et meget lille værelse (4 1/2 kvm) fandt jeg på en anden løsning. Jeg har dem i en plaskasse på øverste hylde


 Jeg tar den bare ned når jeg ska bruge nogen, Det hænder at jeg ikke har plads til at stille kassen...hihi......
 Jeg har stadig enkelte hængende på stangen. Det er nogle som jeg bruger eller de sidst indkøbte el lign. Jeg har osse nogle i et plastik etui som ligger fast i min store taske som jeg har med på crops og lign.
Det var så lidt om hvordan jeg opbevarer mine thickers. Måske du ku bruge ideen eller måske har du en rigtig god løsning? Denne virker for mig ihvertfald indtil jeg får en anden god ide ;-) Er du oss en der ikke la vær med at organisere og lave opbevaringsløsninger for dine ting igen og igen ?
scrappehilsen fra Anja

1 kommentar:

  1. det er altid dejlig at se hvordan andre opbevarer - og den med at finde plads til en kasse, det kender jeg godt.....
    Jeg ændrer også løbende min opbevaring, jeg synes det er hyggeligt at ændre på tingene, og så giver det mulighed for at se en ekstra gang på det man har. Det hænder jeg finder noget jeg har glemt jeg havde....:-)

    SvarSlet