onsdag den 23. maj 2012

23skitsenMaj

Så blev det igen den 23. Vi har en ny skitse klar til dig.

Vi vil rigtig gerne se hvad du har lavet, så hvis du har lyst,
kan du ligge et link til dit layout i kommentarfeltet til den gældende måneds skitse.

HER er MAJ skitsen:




God fornøjelse

 
Behind closed doors

Her er min tolkning af maj skitsen.
Papiret er fra Bo Bunny - Back to Backs. Derudover har jeg brugt nogle sider fra en gammel bog, som jeg har rullet i begge ender. Fandt nogle mintfarvede blomster, der var lidt skarpe i farven, men LO'et trængte til lidt farve. Ellers er det pyntet med en udskæring af uret fra TH og et 'frimærke'. Til teksten har jeg for en gangs skyld brugt nogle thickers og et mini stickers alfabet.





Ha' en dejlig dag.
Diana



2009

Jeg har brugt papir fra en af de nye Prima serie - nemlig Sun Kiss Collection.
Ensfarvet karton. Tape. Patchwork Thickers.





Annette



Ingen kommentarer:

Send en kommentar