tirsdag den 24. april 2012

Skitser...

April skitsen - ifølge Charlotte ;O)
Syntes den blev  lidt for bar øverst, så jeg brugte lidt mere papir.
Serien er Bo Bunny's Weekend Market - som er en skøn drenge/rejse serie.

Endelig fik jeg brug for mit stempel - jeg har American Crafts stempel, men vil ikke afvise at jeg kommer til ast eje SMASH stemplet også...

SOm du kan se øverst er der faktisk de fire billeder skitsen siger skal være, men mine billeder er for brede, så jeg tog en tag og satte billederne på - limede de to billeder i kant og så kan jeg få plads til dem alle - og har overholdt skitsen. (Og jo det bliver ikke så smart hvis de skal sidde i et album, men kun for at vise noget andet) ;o)

Nogle følger en skitse slavisk - men for det meste er det heldigvis kun en guideline
                  go' fornøjelse
                  Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar