fredag den 4. november 2011

Pixie Glen fra Prima

Her har jeg brugt noget af det nye papir,pixie glen; fra Prima.Det papir indbyder bare at lave noget med babyer syns jeg.Bag billede og matter har jeg brugt en af de nye masks -2 fence og duppet med stain (picket fence).
 I papirserien er der et ark(pixie glen pyske cuts) med billeder af forskellige figurer fra papirserien, som man kan klippe ud. Jeg har brugt paraplyen og de to små alfer. Uret er fra prima stempel og dekorationen omkring uret er spellbinders.Sommerfuglene, bladsvirvel og kageserviet er dies fra Cherry Lyn Designs. Omkring paraplyen har jeg brugt lidt fint tyl og nogen af de nye perlesvirvler som scrapfactory har fået. Det er et ark med mange forskellige på til en rimlig pris. Det er dejligt når man som jeg bruger rigtig mange perlesvirvler både på mine kort og LO'er.




En rigtig god week-end til dig
scrapperap fra anja

1 kommentar:

  1. Rigtig fint layout med søde detaljer, og hvor er det et dejligt billede ♥ God weekend.

    SvarSlet