mandag den 19. april 2010

Emilie og Sarah

Jeg har brugt papir fra Prima.Det lyserøde papir er hjemmelavet, jeg har farvet papiret med distress ink
og stemplet med forskellige stempler som jeg har børstet Perfect pearls hen over.Jeg har brugt forskellige Spellbinders dies bl.a rammen som jeg har embosset med UTEE.
Blomsterne er lavet med retro punch, de lyserøde er embosset  med distress embossing som giver et super fedt "råt" look.


Her har jeg haft gang i det lækre papir fra My minds eye fra serien Lush,
Her har jeg selv lavet baggrunds papiret med et stempel fra Stamers Anonymous.
Blomsterne er klipper ud af papiret og sat på 3D puderog den brune blomst er laver af organza og stemplet med UTEE.

Mange scrap hilsner Lisa

1 kommentar:

  1. Super super søde LO's og sikke nogle skønne farvetoner du har holdt dem i. Bliver altid så misundelig når jeg ser nogen der scrapper i lyserøde nuancer, men med to drenge så er det ikke den farve der går mest igen i mine LO's. Men jeg gør det når lejligheden byder sig. Rigtig flotte detaljer du har med. Kan især godt lide organzablomsten, dine perleswirls og de fremhævede blomster, krydret med sommerfugle på det nederste LO. Rigitg flot.

    SvarSlet