mandag den 14. december 2009

Æske indsendt af Pia

Æsken som er dagens tilbud,er en sekskantet hvid æske som jeg har malet med akrylmaling i brun og guld, bagefeter pyntet med papir fra Marks paper-old fashioned- coartship collection.

Indeni æsken har jeg pyntet med Graphic45 papir-old fashioned- serien og sprayet med perfect pearls bronze.




Jeg har brugt liquid pearls guld, prima flowers embellishments, prima blomster sprayet med perfect pearls-bronze-, Tim Holtz adage tickets, filmstrimmel, nøgle fra Tim Holtz. Nøglehullet er lavet med aftryk fra en Tim Holtz nøglehul. Aftrykket er lavet i mold-in-pour( en slags modelervoks), bagefter har jeg smeltet UTEE og hældt det ned i aftrykket( en slags støbeform). Det stivner hurtigt og kan frigøres fra massen og jeg har så malet afstøbningen af nøglehullet med alkohol ink i guld en nem måde at lave egne afstøbninger til pynt på kort og layouts.

4 kommentarer:

  1. Kjempeflott!!! For et nydelig preg du har fått på den med det fargevalget!
    Ha en flott dag!
    -klem-

    SvarSlet
  2. this box is amazing...love it!

    SvarSlet
  3. outstanding work wow wow wow
    linniex

    SvarSlet