onsdag den 25. november 2009

Anvendelse af -bind it all -maskinen




Jeg har lavet nogle sider sort karton og anvendt det stykke som stemplerne fra stampers anonymous sidder på, sat det fast med hæftemaskinen , taget et aftryk og klistret på den modsatte side, brugt en 1 1/4 wire som er den største til at samle siderne, hurtigt og let får man en nem og overskuelig opbevaring af stemplerne og nemme at tage med til
arragementer ud af huset





Her har jeg lavet en mappe til mine små prima stempler, har genbrugt siden de sidder på, hæftet den til kartonet, hurtigt og nem løsning af opbevaring.
Jeg har også brugt min bind it all maskine til en mappe hvor jeg med dobbelt klæbende tape har sat cd lommer i gennemsigtig plast( dem der har en klap som lukke dims) på sort karton, heri opbevarer jeg mine spellbinders dies.



1 kommentar: